Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Haziran 2012 Pazar

Gülsüm Güven Tuncer'den Gelen Ödülüm.

Ödül geleli çok oldu, ben ne yazacağımı bilemediğim için geciktirdim. Gerçi hala ne yazacağımı bilemiyorum ama Gülsüm hanımın yayınına bakarak cevaplamaya çalışacağım.
1.kural ödülün resmini yayınlamakmış.(çok yönlü bloger ödülü)
2.kural 11 arkadaşına göndermek. Bu ödül epey zamandır dolaşıyor ve benim tüm arkadaşlarım cevapladılar. Yinede isteyen alıp cevaplayabilir.
3.kural Ödülleri verdiğin arkadaşlarını haberdar et diyor. Eh bunuda geçiyorum
4.kural Kendinle ilgili 7 gerçeği paylaş.
     a)Konuşkan biri değilimdir. Yeni tanıştığım biri konuşkan değilse susup otururuz. Konuşkan biriyse bende eşlik ederim. Sorarlarsa bilgimi paylaşırım yoksa susarım.
     b)Hareketli biri değilimdir. Oturarak yapılan işler favorimdir. Elişi yapmak, resim yapmak, kitap okumak, blog yazmak gibi.Yaptığım dantel perdelerim ve yağlıboya tablolarımla gurur duyarım. Eve gelen herkese gösteririm.
     c)Çok şüpheciyimdir. Her şeyin arkasında bir bityeniği ararım. Kişisel gelişim kitapları okuyarak bu huyumun etkisini azalttım. Aynı zamanda iyimserimdirde konuya göre değişir. Çok olumlu biriyim. Olumlu düşünürsek düşüncemizin olumlu gerçekleşeceğine inanırım. Sıkıntılarımı yazarak atmaya çalışırım.
    d)Şiddetten nefret edrim. Bu yüzden hiçbir diziyi seyretmiyorum. 5 dk dan fazla haber izleyemiyorum. Hele erkeklerin kadınlar ve çocuklar üzerinde uyguladığı şiddete tahammül edemiyorum.
     e)Evişlerini hiç sevmem, hep son dakikaya bırakırım. Kilolu olduğum için çabuk yoruluyorum. Son andada olsa işleri yaparım.
     f)Blog arkadaşlarını gezip okumak çok hoşuma gider. Bu yüzden evde işleri sıkıştırırım. Tiryakisi olduğum bloglar var onları hergün ziyaret ederim.
     g)Sakin doğayı seyretmeye bayılırım. Durgun deniz içinde yüzmek, yeşermiş, çiçeklenmiş ağaçları seyretmek hoşuma gider.  Herkes mutlu olsun isterim. Ailem, akrabalarım, komşularım, arkadaşlarım herkes mutlu olsun. İnsanları üzmekten, kırmaktan çok korkarım.
Gülsüm hanımcım çok teşekkür ederim seni seviyorum.
                                 Hayatınız yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi renkli geçsin.

2 yorum:

  1. Mim ve ödül olayı bazen çok rahatsız edici oluyor. Buna rağmen yanıtlaman ne kadar zarifçe bir davranış. Çok teşekkür ederim. Bu satede seni 7 özelliğinle daha yakından tanımış olduk. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Beni düşündüğünüz için ben teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil