Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Haziran 2012 Pazar

Resim Kursunun Abant Gezisi

2011-2012 yılı resim kursumuz tatile gireceği için bir gezi tertipledi. Ben yağmur yağar diye çok korktum ama hava gayet güzeldi.
 Hocamız pastel boyalarımızıda getirmemizi söylemişti. Hem piknik hem çalışma.
                                                   Hocamızın çalışması
                                                  Izgarada etler pişiyor

 Şenol hanım hocamızın sağ kolu her işte yardımcı. Buradada aşçılığını konuşturdu.
                                                    Beyler etleri pişirirken
                                                Hanımlar masayı hazırladı.
                                             Çizdiğimiz manzara
                                                   Oturduğumuz yerin yan görüntüsü.
                         Gölün çevresi 7km miş.Araba yolu, yürüyüş parkuru, faytonları var.
                                                    Abanttaki otel
                       Yedik yürüdüler. Benim dizim ağrıdığı için yürüyemedim. Ama top oynadım.
                                             Dönüş yolunda denklanşöre Naciye hanım bastı.
                                                Gölün çevresi
                                                        Atlarıda resmeyledik.
                                                Manzara seyreden ana-kız
  Yoldaki ağaçlar mest etti. Güzel bir gün geçirdik. Yeşile doyduk. Bol oksijen aldık.  Güneşten yüzümüz yandı.

                                                            Hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder