Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Şubat 2013 Çarşamba

42 Yıllık Örtüler

1970 yılında  ilkokulu bitirdim. Büyüdün sen artık deyip sokakta oynamak için izin vermedi büyüklerim. Evde canım sıkılıyor. Annemle ablam habire çeyiz yapıyorlar ablama. Ben izliyorum. Yapabilirim gibi geliyor. Deniyorum. İşlemeyi başarıyorum.
Banada örtü alın işleyeyim dedim anneme. Yapabilirmisin? dedi. Yaparım dedim.
Kalın etamin aldı. Açık ve koyu mavi kalın ip aldı. Modeli takip ederek işledim kanaviçeyi.
Bir masa örtüsü, birde divan örtüsü işledim. O zamanlardan hatıra. Şimdi kullanamasamda saklıyorum.
 Divan örtüsünün her tarafı işlendiği için korkmuştum önce yapamam diye. Sonra zevkli geldi işledim.
42 yıllık anılar...



10 yorum:

  1. Benim benzer örnekten yatak örtüm var :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de etaminden pano islemistim. Hala duruyor annemlerde. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etamin işlemek çok zevkli değilmi Güngörcüm? Sevgiler.

      Sil
    2. Benim de kendi işlediğim bir panom var odamın duvarında.
      Maviler çok güzel. Keşke kullansan diyorum. Hep gözünün önünde olsalar.

      Sil
    3. Asumanım, eskidiler örtüler birde ölçüleri şimdiki eşyalara uymuyor. Sevgiler canım.

      Sil
  3. Amanınnnnnn nasılda güzel örtüler, özellikle en alttakine bayıldım:)Ben sana çekiliş sonucu hakkında bilgi vermeye geldiydim oysa aklımı başımdan aldı bu örtüler. Kocakarı İğneliği sen kazandın arkadaşım tebrik ediyorum, adresini yorum olarak benim sayfama bırakırsan sevinirim sevgiler fiamma

    YanıtlaSil
  4. Heeeeeey çok sevindim yaşasıııın. Teşekkür ederim fiamma.

    YanıtlaSil
  5. Canım her an kapın çalınabilir bugün dağıtıma çıkmış bulunduğun yerde:) eğer bugün veya yarın ulaşmazsa haberim olsun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bu gün ptt kargo gelmiş. evde olmadığım için bildirim bırakmış. Hediyemi almaya gittiğimde dağıtım yapan ekibin akşam 5 de döneceklerini söylediler. İnşallah paketimi yarın alacağım.Sabırsızlıkla yarın olmasını bekliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil