Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Şubat 2014 Pazartesi

Geç Gelen Çiçeğim

İsyanım işe yaradı.Bunca yıl "ekonomik tuzak, yok böyle bir gün, yılda bir günmü olurmuş, biz evliyiz sevgili değiliz"  vs laflarını dinledim. Haklı olabilir. Hepsi doğru olabilir. Ama benim canım o gün değer görmek istiyor, hatırlanmak istiyor. Sonunda isyan ettim ve küstüm. Barış çiçeği geldi.

 Aşağıda ki çiçeği de Ben eşime göndermiştim. Okuldaki arkadaşlar bir etkinlik düzenlediler. "eşimize çiçek gönderme" etkinliği. Bende katıldım.  Bu buket ona gitmişti.Üç gün sonra resmini çekince buruşuk görüntü tabi.

4 yorum:

  1. :) arada isyan etmek iyi demekki .. ne de güzel çiçeklerin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :)))) çok güzel ya. Okuldaki bayanları tebrik ederim bu yıl beylere yaşayarak öğrettiler! Seneye beyler nasıl jest yapacaklar bilemiyorum. Ama eşinizi tebrik ederim, bunca yıl öyle düşünen biri olarak bu yıl harika çiçekler göndermiş, maşallah diyorum. Demek ki mesajı almış, umursamış. Ne güzel. Inşallah bundan sonra ki yıllar da devamı gelir. Öpüyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıl değil her yıl istiyorum diye tembihledim canım.
      Bende seni öpüyorum. Özledik seni.

      Sil